_

آندوویلا

آندوويلا

آندوويلا تايل پوشش سقف شيبدار؛ با وجود داشتن جلوه اي همانند سفال يا شينگل داراي وزن بسياري سبکتراست، کاملا ضد آب و رطوبت است و در شرايط جوي بسيار نامساعد کارآمد يوده وخواص خود را از دست نميدهند.ايده آل براي همه نوع بام شيبدار ، از تراسهاي باغ و ايوان گرفته تا سايبان وسردرب وآلاچيق و انواع ساختمانهاي ويلايي،ايده آل ترين راه حل براي ساخت و ساز سبک و نوسازي انواع بام شيبدار

جنس و ساختار آندوويلا

ورق پوشش سقف آندوويلا مانند سيستم آندولين از ترکيب مواد سلولزي و فيبري بازيافتي (50درصد) که مورد تاييد موسسه استاندارد فرانسه ميباشد وبيتومن که نوعي قير طبيعي است با رزين ورنگ دانه هاي طبيعي درفشارو حرارت بالا با رعايت استاندارد هاي زيست محيطي تولد ميشوند.گرماي ايجاد شده توسط تابش نورخورشيد در محل هم پوشاني ورقهاي قير داخل ورق ها به يکديگر محکمتر جذب شده وسقفي يکپارجه آب بندايجادميکنند،رنگ بندي متنوع وبا توناليته منحصر به فرد ميبباشد.ترکيب مواد کامپوزيتي تشکيل دهنده ورق ها به گونه است که هرگز دچار قارچ و کپک زدگي نميشود، قيمت آندوويلا درمقايسه با ساير پوشش هاي سقف شيبدار نظير شينگل و دکرا بسيار مقرون به صرفه تر ميباشد.

طول آندوويلا                         106 سانتي متر


عرض                                 40 سانتي متر

 پوشش هر ورق                  0.32 متر مربع

ضخامت                              3 ميليمتر

تعداد ورق در هر بسته       10 عدد


سطح پوشش هر بسته      3.12 متر مربع


طول                              125 سانتي متر

عرض                             110 سانتي متر

ارتفاع                             160 سانتي متر

وزن هر پالت                     1078 کيلوگرم

تعداد بسته در هر پالت       81 بسته

سطح پوشش هر پالت       252.72 متر مربع

ویژگی های آندوویلا

_

جريان دائمي هوا آندوويلا

شکل هندسي آندوويلا ، جريان ورود و خروج هوا را ممکن مي سازد.بنابراين ضمن تهويه طبيعي از رطوبت و عرق کردن سقف در داخل فضاي سالن يا منزل جلوگيري مي کند ( فضاي آزاد بين تيزه و تايل ها و کناره سقف براي تهويه در هر متر، معادل 85 سانتيمترمربع است)

وزن سبک آندوويلا

ورق هاي تايل آندوويلا با سبکي وزن سقف معادل 4 کيلوگرم در هر متر مربع امکان نصب آسان ، مصرف نيروي کار کمتر و جلوگيري از زيان هاي سقف های سنگين را در شرايط زلزله به همراه دارد ( کافي است وزن يک متر مربع سقف سفالي بين 50 تا 60 کيلوگرم را با وزن 4 کيلوگرم آندوويلا مقايسه فرمایید )

جلوگيري از نشت آندوويلا

به دليل انعطاف پذيري ، در شرايط آب و هوايي گوناگون حتي در يخبندان ترک برنمي دارد و هيچگاه .نگران نشت آب نخواهيم بود.

نصب آسان آندوويلا

ميخ کوبي بدون زحمت.ميخ هاي گالوانيزه ويژه با کلاهک و واشر يکپارچه از نشت آب باران جلوگيري مي کند.ورق هاي آندوويلا با اره يا کاتر مخصوص به قطعات دلخواه بريده مي شود.

طيف رنگي متنوع آندوويلا

مشخصه ديگر آندوويلا علاوه بر جلوه و نماي سفالي آن ، رنگ آميزي مخصوص سايه روشن آن (سه توناليته) طوري هماهنگ انجام شده است که هر قطعه از طيف رنگ خاصي برخوردار است و کنار هم قرار گرفتن آنها چهره زيبا و طبيعي به سقف ميدهد.

همپوشاني کاملا مطمئن آندوويلا

برجستگي مخصوص حاشيه آندوويلا طوري طراحي شده است که از نفوذ و برگشت آب باران و برف درکليه شرايط آب و هوايي کاملاً جلوگيري مي کند وهمچنين در مقابل فشار ناشي از باد کاملاً مقاوم ميباشد .

مقاوم در مقابل در راه رفتن آندوويلا

چنانچه شيب سقف زياد نباشد به راحتي مي توان روي سقف آندوويلا روي قسمتهاي همپوشاني راه رفت. و روي سقف با شيب زياد که از نردبان استفاده مي شود ، فشاري که به سقف وارد مي شود باعث صدمه و تغيير شکل تايل ها نمي شود.

پوشش سقف قابل اعتماد آندوويلا

آندوويلا به آساني و سريع قابل اجرا است . يک سيستم قابل اعتماد در برابر عوامل خارجي مانند بادهاي قوي و براي سالهاي طولاني نياز به نگهداري ندارد.

صرفه جويي در زيرسازي آندوويلا

آندوويلا برعکس پوشش هاي مشابه مثل اردواز و شینگل نيازي به زيرسازي يکپارچه ندارد و به راحتي به روي شبکه چوبي و فلزي با فواصل قابل تحمل نصب مي شود.اين ويژگي، هزينه زيرسازي را تا55 درصد کاهش می دهد .